تولید کنندگان سلفون bopp در ایران

1402/08/27

برای بسته بندی انواع محصولات از پلاستیک‌ها و سلفون‌های مختلفی استفاده‌ می‌‌شود که هر یک ویژگی‌ها و کاربردهای خاصی دارند. یکی از کاربردی‌‌ترین و محبوب‌‌ترین سلفون‌ها که توسط شرکت‌های مختلفی تولید‌ می‌‌شود سلفون bopp است. این سلفون از مقاومت بالایی در برابر حرارت، رطوبت، روغن کاری، حلال‌ها و اسیدها برخوردار است و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد.

به همین دلیل عمدتا برای بسته بندی محصولاتی مانند تنباکو، پوشاک نوزاد، سیگار، آبنبات و میان وعده، محصولات نانوایی، بسته بندی استریل و همچنین به عنوان نوار و برچسب مورد استفاده قرار‌ می‌‌گیرد. کیفیت و خصوصیات سلفون‌هایی که در کارخانجات مختلف تولید‌ می‌‌شود با یکدیگر متفاوت است و هر یک قیمت‌های مختلفی دارند.

اگر‌ می‌‌خواهید با این محصول و تولید کنندگان سلفون bopp بیشتر آشنا شوید پیشنهاد‌ می‌‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

برترین تولید کنندگان سلفون bopp در ایران

شرکت‌های متعددی در ایران در زمینه تولید انواع محصولات بسته بندی و چاپ و سلفون‌های BOPP مشغول به فعالیت هستند که از معتبرترین آن‌ها‌ در زمینه تولید سلفون BOPP می‌‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

·       پوشینه

یکی از بزرگ‌‌ترین و اولین مجموعه‌هایی که در صنعت چاپ و بسته بندی فعالیت خود را در ایران آغاز نمود شرکت پوشینه است. این مجموعه در دهه 70 محصولات بسته بندی را از کشورهای اروپایی وارد کشور‌ می‌‌کرد. اما با توجه به تحولاتی که در صنعت بسته بندی صورت گرفت این کارخانه تصمیم به تولید محصولات بسته بندی گرفت و موفق به تولید سلفون‌هایی گردید که کیفیت بسیار بالاتری در مقایسه با نمودنه‌های وارداتی دارند. از طرفی با قیمت ارزان‌تری ارائه‌ می‌‌شوند. این اتفاق موجب شد تحول بزرگی در بازار صنعتی رخ دهد و برند پوشینه توانست بخش قابل توجهی از سهم بازار بسته بندی و چاپ را از آن خود نماید.

شرکت پوشینه محصولات متعددی را تولید‌ می‌‌کند که از جمله آن‌ها‌ می‌‌توان به CPPشفاف، OPPشفاف، OPPمتالایز،  CPP متالایز، OPP مات، OPP صدفی و لیبل‌های IML و فیلم‌های BOPP و BOPET اشاره نمود. این کارخانه بزرگ و مجهز توانسته با بهره گیری از جدیدترین دستگاه‌های بروکنر آلمان و تکنولوژی‌های پیشرفته روز دنیا محصولات بسیار با کیفیتی را تولید نماید و به جایگاه خاصی درسطح منطقه دست یابد. مهم‌‌ترین عامل موفقیت در بازار رقابتی سرمایه گذاری مستمر در واحد توسعه و تحقیق است که خوشبختانه تیم پوشینه در این زمینه بسیار خوب عمل نموده و همواره به دنبال طراحی و تولید محصولات جدیدی مطابق با نیاز بازار است.

پوشینه همچنین سعی نموده که از نزدیک با مشتریان خود در تماس باشد تا بتواند بهترین محصولات را با هزینه تولید کمتر در اختیارشان قرار دهد. در حال حاضر نیز سلفون پوشینه و سایر محصولات این برند توسط شرکت سپهر پوشش آداک به عنوان نماینده رسمی این برند به صورت عمده و خرد عرضه‌ می‌‌شود. این مجموعه  دارای بیش از 40 سال سابقه‌ای درخشان در زمینه تامین مواد اولیه صنعت بسته بندی است و ضمن فعالیت جدی در این حوزه انواع سلفون پوشینه را نیز با کمترین حاشیه سود ممکن در دسترس مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار‌ می‌‌دهد. سپهر پوشش آداک محصولات سلفون و لفاف‌های بسته بندی با درجه کیفی A را وارد بازار‌ می‌‌کند،‌‌ ازاین‌رو می‌‌توانید با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات BOPP برند پوشینه که توسط این شرکت عرضه‌ می‌‌شود استفاده کنید.

 

·       پل فیلم

شرکت پل فیلم نیز از قدیمی‌‌ترین تولیدکنندگان فیلم‌های BOPP در ایران است که محصولات با کیفیت و استانداردی را ارائه‌ می‌‌دهد. این مجموعه با ظرفیت تولید 66000 تن در سال ضمن تامین نیازهای بازار داخالی در حوزه صادرات محصولات بسته بندی و چاپ نیز فعالیت دارد و تا کنون توانسته خط تولید خود را نسبت به گذشته خیلی توسعه دهد. سلفون‌های BOPP پل فیلم دارای ضخامتی حدود 10 الی 80 میکرون است و عمدتا برای بسته بندی‌های انعطاف پذیر، کاغذ، مقوا، لیبل و کاربردهای صنعتی دیگر مورد استفاده قرار‌ می‌‌گیرد.

·       سپهر پلیمر سپاهان

سلفون سپاهان از دیگر سلفون‌های موجود در بازار است که توسط شرکت سپهر پلیمر سپاهان تولید‌ می‌‌شود. این مجموعه در راستای بهبود کیفیت محصولات خود و جلب رضایت مشتریان از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده‌ می‌‌کند. سپهر پلیمر سپاهان با تولید فیلم‌های پلی استر bopet با مجوزهای گرید غذایی و بهداشتی با ضخامت‌های 8 تا 75 میکرون توانست بخشی از بازار فروش این محصول را به خود اختصاص دهد. این محصولات از مقاومت حرارتی بالا،  شفافیت و براقیت بالایی برخوردار هستند و همانند محصولات برند پوشینه طرفداران زیادی دارد.

·       صاف فیلم

از دیگر تولید کنندگان برتر سلفون bopp‌ می‌‌توان به صاف فیلم اشاره نمود که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در شهر تبریز آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ موفق به تولید فیلم‌های bopp با کیفیت مناسبی گردید. در حال حاضر محصولات بسته بندی این شرکت با ضخامت 15 تا 50 میکرون به بازار عرضه‌ می‌‌شوند  واز این مجموعه به عنوان یکی از بزرگ‌‌ترین تولیدکنندگان انواع فیلم در ایران یاد‌ می‌‌کنند. صاف فیلم همواره در تلاش است که محصولات خود را با رعایت استانداردهای بین المللی، کیفیت برتر، جدیدترین تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا و با قیمتی مناسب به دست مصرف کنندگان برساند.

مهم‌‌ترین ویژگی‌های سلفون بسته بندی پوشینه  bopp

از شاخص‌‌ترین ویژگی‌های سلفون پوشینه bopp‌ می‌‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • این بسته بندی‌ها سازگاری و انعطاف پذیری بالایی دارند، به همین دلیل یک بسته بندی همه کاره محسوب‌ می‌‌شوند.
  • این سلفون‌ها مطابق با استانداردهای محیط زیست طراحی و تولید شده‌اند و پایداری بسیار خوبی دارند.
  • با استفاده از سلفون bopp امکان بسته بندی با کیفیت بالا فراهم شده است.
  • در مقایسه با رقیبان خود در این حوزه ، دارای درجه کیفی بسیار بالایی بوده که این امر از جهت ضایعات پیش آمده در خط تولید بسیار حائز اهمیت می باشد
  • چاپ پذیری با کیفیت چاپ بالا روی این سلفون از نقاط قوت این برند است.

قیمت سلفون bopp

یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان هنگام خرید سلفون bopp قیمت آن است. قیمت این فیلم‌های بسته بندی با نوسانات بسیاری همراه است. در واقع علی رقم تصور و انتظارت مردم با وجود صنعت پتروشیمی قدرتمند تامین پایدار مواد اولیه تولید این محصول امکان پذیر نیست.‌‌ ازاین‌رو کارخانجت تولید کننده این محصولات نیز به دلیل چالش‌ها و مشکلاتی که با مواجه هستند نمی‌توانند فیلم بسته بندی را با ثبات قیمت به دست مصرف کنندگان برسانند. برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول‌ می‌‌توانید با کارشناسان فروش شرکت مورد نظرتان تماس برقرار نمایید.

سخن پایانی

همانطور که اشاره شد شرکت‌های بزرگی در ایران در زمینه تولید انواع محصولات بسته بندی و سلفون bopp مشغول به فعالیت هستند که برای خرید انواع سلفون‌ می‌‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. اما در این میان یکی ازبرترین و بزرگ‌‌ترین مجموعه‎هایی که با کیفیت‌‌ترین سلفون‌ها را ارائه‌ می‌‌کند که‌ می‌‌توانند با نمونه‌های خارجی خود به خوبی رقابت کنند محصولات برند پوشینه هستند که توسط شرکت سپهر پوشش آداک ( نماینده فروش این شرکت) ارائه‌ می‌‌شوند.‌‌ ازاین‌رو به راحتی برای خرید با کیفیت‌‌ترین و مقرون به صرفه‌‌ترین سلفون‌های bopp کافی است به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.