انواع لمینیت سلفون BOPP

1402/05/10

در چند سال گذشته، تقاضا برای فیلم BOPP به 3.5٪ در سال افزایش یافته است. نیاز به بسته بندی انعطاف پذیر توسط فیلم BOPP کمک کرده است که کیفیت و بهره وری بسته بندی افزایش پیدا کند.

فیلم های BOPP (پلیمر پلی پروپیلن دو محوره) پیشرفته ترین، مقرون به صرفه ترین و چند منظوره ترین راه حل های لمینیت هستند. فیلم‌های BOPP با استفاده از کیفیت استاندارد بالا و طرح‌های قابل تنظیم برای نگهداری محصولات برای مدت طولانی‌تری تهیه می‌شوند.

لمینت های BOPP به عنوان یک مانع موثر در برابر رطوبت، ماندگاری محصولات مختلف را افزایش داده اند.


انواع فیلم های BOPP

فیلم های BOPP در انواع مختلف موجود می باشند. بسته بندی انعطاف پذیر باید همانطور که از نام آن پیداست قابل تنظیم باشد. از این رو فیلم های BOPP با ارائه تعدادی از انواع آن نقش بسزایی در زمینه های مختلف ایفا می کنند. این انواع عبارتند از:


· فیلم هولوگرافیک BOPP

این یک فیلم سطحی هولوگرافیک صاف و شفاف است که استحکام پیوند عالی را ایجاد می کند. اینها به صورت شفاف و مات در دسترس هستند.


استفاده:

می توانید از فیلم هولوگرافیک BOPP مانند فیلم لمینیت سرد استفاده کنید. یک فیلم هولوگرافی شفاف استحکام می بخشد و همچنین جذابیت بصری محصول را افزایش می دهد. این نوع لمینیت بیشتر برای تقویت بسته بندی برند استفاده می شود.


· فیلم BOPP قابل چاپ

فیلم BOPP قابل چاپ (سفید) براقیت عالی و شفافیت بالایی دارد. فیلم‌های BOPP به خاطر قابلیت چاپ عالی‌شان معروف هستند. بنابراین این فیلم یک راه حل ایده آل برای تبلیغات یا بسته بندی یک محصول است.


استفاده:

برای این منظور می توانید از فیلم های براق یا مات BOPP استفاده کنید. سمت چاپ شده در سمت بیرونی باقی می ماند در حالی که قسمت داخلی با یک چسب (به فیلم دیگر) متصل می شود.

· فیلم مات BOPP

فیلم مات BOPP عموما از یک طرف جلوه مات دارد و از طرف دیگر شفاف است. اما می تواند از هر دو طرف مات باشد. این ماشینکاری عالی دارد و برای لمینیت سرد ایده آل است. با خاصیت فیلم سازگار با محیط زیست، به طور قابل توجهی در برابر آب و آلودگی مقاوم است.


استفاده:

این فیلم مات BOPP عمدتا برای بسته بندی گل، چاپ معکوس، لمینیت، پوشش کتاب درسی و بسته بندی مواد غذایی برای بسته بندی انعطاف پذیر استفاده می شود.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.